perjantai 3. toukokuuta 2013

Wedding Shoes


Käytiin tänään kaason kanssa Jumbossa katsastamassa kenkätarjontaa. Sen olin päättänyt, että ne ihan oikeat hääkengät pysyy poissa mun silmistä, niistä on mun makuun kauneus kaukana. Suurimmassa osassa siis ainakin. Halusin kauniit kengät, joista löytyy jotain rockia, räväkkyyttä ja "sitä jotain". Ja sellaiset tietenkin, joita kehtaa ja haluaa käyttää myös häiden jälkeen.

Vähän sellaisella "tuskinpa mitään tänään löytyy"-asenteella lähdettiin sinne, mutta kuinkas ollakaan, että ensimmäiset kengät, joita sovitin vei mun sydämeni täysin! Kaasoa kiittäminen tästä, kun bongasi ne mulle hyllyltä! :) Muutamia kenkiä sovittelin niiden jälkeen vielä, mutta kokoajanhan ne oli mielessä; mun täydelliset hääkengät! ♥

Kauaa ei siis tarvinnut päätään vaivata tällä asialla, koska päätöksentekoon meni ehkä minuutti. :-P

Ja tässä ne nyt on




Ja hei mikä positiivisinta; mies tykästyi näihin ihan yhtälailla! Ja sanoi tässä illalla, ettei malta odottaa, että näkee mut hääpäivänä. ♥ MURU!

Niin ja tosiaan Din Skosta nää on, 60e hintaa. :) Ei kovinkaan paha näinkin monikäyttöisille kengille! ;)

Kävipä vielä niin hyvä tuuri, että kaasokin sattui löytämään itselleen hääjuhlaan mekon! Ja se oli hänelle just niin passeli, kuin vaan olla ja voi! Sopi, kuin nenä päähän. :) Kaasoille tulee siis mustat mekot mun toiveesta, ja tässä löytyi kyllä kaunis yksilö! Tää morsian kelpuuttaa! ;)

zara.com

zara.com

4 kommenttia:

  1. Voi hitto miten makeet! Ikinä en ite laittais hääkengiksi (tiedäthän tyylimakuni! :D ) mut noi on kyl just sun näköset! Tosi hienot hei! <3 Ite oon sellanen prinsessamaisempi, mut sä oot just tollanen räväkämpi. Hyvä, Jemooooo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää oli kyllä niin nappivalinta mulle, kuin olla ja voi! Käyny kurkkimassa jonku 10 kertaa noita tänään. :D I'm in love!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Noi on kyllä upeat! Ja näkisin samaiset popot sun jaloissa! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥