keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Hiuskoru


Viime viikolla se tipahti postiluukusta. Hetken ihmettelin, että mikä ihmeen paketti mulle saapuikaan... mutta sitten huomasin sen! Ihana hiuskorukampani oli saapunut! ♥ Kuin lapsi jouluaattona avasin paketin intoa täynnä ja malttamattomana siitä, että minkäslainen kaunotar sieltä paljastuisikaan. Ja voi. Olihan se juuri sitä mitä kuvittelin ja enemmän. Aivan tajuttoman kaunis, ja just mun tyylinen.

Joo eli kyllä nyt täytyy sitten taas miettiä uusiksi tuota tulevaa kampausta ja miten tän sitten sais siihen laitettua. ;-) Mieskin tykkäs, ja kovasti! Ihan moneen kertaan kävi ihmettelemässä, että onpas nätti! ♥ :)

Piti mun kirjoitella paljon pidemminkin tänään, kun tätä taukoa on taas tullut tähän ihan reippaasti, mutta korvatulehdus tekee tuloaan ja tää kipu on jotain... no sanotaan näin, että en ihmettele, että lapset huutaa jatkuvalla syötöllä korvatulehduksen aikaan. :/ Pakko mennä lepäämään, että jaksaa taas aamusta lasten kanssa, joista heistäkin on toinen raasu flunssassa. ♥

4 kommenttia:

  1. siis tosi hieno! mä kyl osaan jo kuvitella sen sun päähän. :P mä tiiän sun kampauksen, ettäs tiiät! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tiiät vai? :D Valaisetko muakin tästä, koska mulla lyö EDELLEEN tyhjää? :'D

      Poista

Kiitos kommentista ♥